Проблеми оздоровлення дошкільнят - 5 Травня 2016 - Сайт Козинського ДНЗ
Четвер, 08.12.2016, 03:08
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2016 » Травень » 5 » Проблеми оздоровлення дошкільнят
23:53
Проблеми оздоровлення дошкільнят

Саме тому, відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту», «Про фізичну культуру», «Національної доктрини розвитку освіти», Базовому компоненту дошкільної освіти оздоровчо-профілактична робота в дошкільному закладі «Колосочок» спрямована насамперед на охорону та зміцнення психічного та фізичного здоров’я дітей, підвищення захисних сил організму, виховання стійкого інтересу до рухової активності, звички до здорового способу життя, формування життєво-необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей, формування культури здоров’я. Проблеми оздоровлення дошкільнят, зміцнення та збереження їхнього здоров’я ніколи не втрачають своєї актуальності. Особливо це стосується умов сьогодення, оскільки кількість хворих дітей сягає 50-90%.
Ми у нашому дошкільному закладі проводим такі режимні моменти для зміцнення здоров’я. Після денного сну проводимо комплекси гігієнічної гімнастики, до складу якої входять загально розвиваючі вправи, вправи для профілактики плоскостопості та порушень постави а також щіточковий масаж тіла. Щоденно в кожній віковій групі плануються рухливі ігри. Особлива увага приділяється нетрадиційним формам оздоровлення дітей. Це використання дихальної гімнастики та точкового масажу перед обідом ( по 5 хвилин), пальчикова гімнастика – 5 хвилин перед сніданком, масажування долонь – 2-га половина дня, оздоровчі хвилинки впродовж дня; ребристі дошки, масажні гумові килимки; килимки з нашитими ґудзиками, масажні доріжки з каштанів, крупи, махрові рукавички для обтирання тіла, морська сіль та інше).
Систематично проводимо провітрювання приміщень, прогулянки на свіжому повітрі, різноманітні форми фізкультурно-оздоровчої роботи.
Найбільш результативними в плані оздоровлення дітей вихователі вважають такі оздоровчі технології: пальчикова гімнастика , кольоротерапія, аромотерапія, фітотерапія, музикотерапія, точковий массаж, вологе обтирання рукавичками, полоскання горла лікарськими травами, вітамінотерапія .
Поєднання фізичних вправ із засобами загартування й народної фізичної культури сприяло поліпшенню фізичного та психічного здоров’я вихованців.
У закладі встановлено доцільний режим харчування, наявні меню-вивіски (про денне меню), графіки видачі їжі, добові проби, призначені відповідальні особи за організацію харчування, ведеться контроль за дотриманням правил організації харчування з боку медперсоналу та адміністрації.
Збереження та зміцнення здоров’я дітей неможливе без валеологічної освіти дошкільнят та навчання їх поводження у надзвичайних ситуаціях. Відповідно до Концепції неперервної валеологічної освіти в Україні, робота педагогічного колективу спрямовувалась на формування у дітей елементарних уявлень, понять та знань про складові здоров’я людини та вплив довкілля на йогозцміцнення, формування практичних умінь та навичок для зміцнення здоров’я людини, виховання у дітей інтересу до зміцнення свого здоров’я. Ці завдання вирішуються в процесі різних видів діяльності: заняття, ігрова діяльность, бесіди, екскурсії, наочні форми роботи тощо.
Враховуючи актуальність проблеми, вихователі постійно працюють над формуванням культури здоров’я вихованців, прищеплюють розуміння пріоритету здорового способу життя, надають ґрунтовні знання про основи здоров’я, щоб знання, уміння і навички перейшли у звичні, необхідні потреби.
Ефективність оздоровчої роботи визначається правильно спрямованою роботою з батьками з даного питання. Під час консультацій, через оформлення батьківських куточків, папок-пересувок вихователі інформують родини про їх вплив на формування фізичного здоров’я дітей. До відома батьків були представлені напрямки формування культури здоров’я у дитячому садку, як саме і коли здійснюються оздоровчі заходи. Санбюлетні, консультації та рекомендації для батьків регулярно змінюються.

Переглядів: 55 | Додав: tanichka675 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: